Tuesday, November 24, 2009

Tonight spells out B.O.R.I.N.G

Mlm yg bosan. Mati hidup kembali nyanyian butterfingers shj yg kdengaran dlm bilik nih. Saya tidak bertemu secara terus dengan manusia lain selain "the WHO" sejak berada di "somewhere". Ditemani bijirin sarapan, mee segera, dan air vico serta mtv membuatkan hidup saya begitu bosan. On the other side, saya masih mampu bertemu rakan lain di alam maya tetapi tidak "sang sahabat". I mean dia juga online tp msing2 mnyepi. Saya cuba mengalihkan hidup saya dari being so centered to "sang sahabat". There's gotta more to life. Rasa ketinggalan, saya tidak tahu apa yang berlaku sejak berada di "somewhere". Esok saya akan pulang ke tempat asal saya, kembali bersama kelompok keluarga dan manusia. Sepjg berada di sini, sy tidak berasa gembira. Hanya kekusutan, kemarahan dan kedegilan yg mengisi diri. Bila difikir sejenak, saya merasakan perasaan ini berpunca dari diri sendiri yang tidak rapat kepada Tuhan. Aduh, terasa byk kesilapan. I bite the hand that feeds. Saya perlu belajar melayan "the WHO" dgn lebih baik kerana saya tidak melayannya begitu. I'm so caught in the past tht i forgot to look at the future. "the WHO" once a jerk, but dia telah buktikan yg dia sentiasa ada bersama saya, through thick and thin. So, is there need to hold the long grudge?

No comments:

Post a Comment