Saturday, November 21, 2009

Rain..wish it could wash away the pain


Hujan lagi. Sudah tiba musimnya manusia berkayak setelah menggunakan roda sbg penggerak. Penulisan saya mungkin bosan tapi sekadar untuk pengetahuan anda semua, penulisan ini bukan bertujuan untuk menghiburkan. A friend..well, sort of..once promised me "aku janji aku akan jaga kamu selagi aku termampu.." Tapi hakikatnya, i've been alone all this while. Saya juga tidak menyalahkan "sang sahabat" kerana mungkin dia lebih byk agendanya sendiri. Sebelum bertemunya, saya sudah bisa menjaga diri sendiri, its just that I'M SUCK when it comes to taking good care of myself. A lot of bad things happen, even when "sang sahabat" is around but like i said before, i don't talk it out loud. Sigh, just when you thought you could rely on someone. Saya bukan tidak mempunyai rakan lain, kebanyakannya sama..hanya tiba ketika mahu meminta bantuan. Ada yang begitu rapat, tetapi tidak mengenali. Aduhai, does friendship really exists?

No comments:

Post a Comment